25 aug. 2013

Spetsylla med rispapperslampa.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg med filmtips, det var ett tag sen och det finns så många filmer att tipsa om men jag är för trött och ska upp tidigt imorrn så jag tar det en annan dag. Sånt vill jag inte hasta mig igenom. Men håll ut, filmtips kommer snart.

 Istället ska ni få en hylla till. Hyllor är bra grejor. Man kan ställa saker på hyllor. Här har jag ställt en lampa på min spetsmålade hylla.

Ja, det var mitt bidrag till bloggvärlden idag.
Godnatt.

4 kommentarer:

  1. spetsmålning - det är bara så kul att omvandla möbler på det sättet, och bra ord du har kommit på!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också spraymåla med spetsar, blir fint på det mesta och ser så "arbetat" ut.

    Har du kollat in den här bloggen nån gång? harligthemma.blogspot.se Ni har ganska så lika inredningsstil. Superfint, precis som du har det. :)

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! filmtips låter underbart. börjar längta filmkvällar nu minsann och det där med att hitta de där underbara filmerna det är du så himla mycket bättre på än mig :)
    Tycker hyllan blev kanonfin! och bordet du gjorde tidigare. sugen testa, men tiden springer här också minsann. men med dig har jag definitivt tid nästa vecka ***
    måndag skulle passa jättebra. tisdag har jag lååång tid hos frissan från 11 och framåt - den årliga hårförlängningen, färgning osv..muums! men fram till 11 eller annars precis när som helst. Lava är förstås eld och lågor (ler) har längtat så...
    och jag har lite åt dig också, sådant som kanske vill adopteras efter en rejäl röjning här hemma. det där efter renoveringen röjet!
    sorgligt med kottarna, visst är det. man blir alldeles för blödig minsann. ser fram emot att visa dig våra om de är hemma. och trädgården! och så får jag inte glömma lämna tillbaka dina böcker, du vet tapet-böckerna..ju glömt hur länge som helst!
    härlig helg-önskningar och kramar i hög...

    ~Lycke

    SvaraRadera