18 juni 2013

Skriv på mot galenskaperna!

Det bär mig emot att kalla politiker korkade men ibland passar det. Annars ser jag alla som engagerar sig politiskt som hjältar för jag vet hur urbota svårt det är att stånga sig genom byråkratin och hierarkin och att vara sin sak trogen genom alla led man måste passera som aktiv politiker. En politiker idag får finna sig i att kompromissa och då känns det som att det är hopplöst att ha en övertygelse. Då är det lättare att göra sin röst och sak hörd om man är anarkist.

Nu ska de lägga ner pendeltåget till Gnesta och man undrar ju hur någon ens kan kläcka ett så korkat förslag eller ens gå med på det. Det finns inte något vettigt alls i detta.
Skynda skynda och gå in och skriv på den här protestlistan.
Kanske går det att påverka galenskaperna.

Gör det NU, (annars glömmer du som jag gjorde tills nu). Det är jätteenkelt. Skriv ditt namn och så en kod för att visa att du inte är en spamrobot.
TACK!

1 kommentar:

  1. Lite kul att någon från Norrland bryr sig om Gnesta!
    Eftersom min ena son bor nära, i Järna, och vi själva bott där i många år så vet jag hur viktigt detta tåg är för folk i Gnesta.
    Givetvis skrev jag på och sprider detta bland sönerna, vänner och andra som borde bry sig.

    SvaraRadera